Hieronder vindt u veelgestelde vragen over het gebruik van Mijn Lable Care en ook over het installeren van het certificaat. Indien uw vraag er niet bij staat, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar per e-mail: ondersteuning@lablecare.nl en per telefoon: 088- 4420244
Als u uw wachtwoord door de browser automatisch heeft laten opslaan, dan kunt u het wachtwoord terugvinden.
Informatie over hoe u dat kunt doen, vindt u hier: wachtwoorden bekijken in Browser
Om weer in te stellen dat de inloggegevens automatisch worden ingevuld doet u het volgende:
De volgende oorzaken kunnen deze melding geven:
Wat ook kan helpen is:
Na het klikken op de link van Mijn Lable Care komt er een pop-up scherm in beeld: Certificaat voor authenticatie selecteren. U moet nu daadwerkelijk eerst op de naam van het certificaat klikken en daarna pas OK.
Het is mogelijk, dat u gebruik maakt van een verouderd apparaat en/of webbrowser, met een versie, die we misschien niet meer ondersteunen. Via de helppagina kunt u o.a. de ondersteunde browsers en de versies erbij zien. U kunt het certificaat eventueel installeren (met het wachtwoord uit de brief) op een ander apparaat, die wel voldoet aan de versies.
Als u Mijn Lable Care had opgeslagen als een bladwijzer/favorieten etc. kunt u dat nu het beste verwijderen. Vervolgens klikt u op of kopieert u de link van Mijn Lable Care uit de mail die u van ons hebt gekregen in uw browser (dezelfde als waar u het certificaat heeft geïnstalleerd). U heeft nu het inlogscherm in beeld, daarvan kunt u weer een bladwijzer/favoriet etc. van maken.
In dit geval dient u contact op te nemen met de desbetreffende zorgorganisatie. Zij kunnen dit voor u nagaan en indien nodig de aanvraag nogmaals bij ons indienen.
Als u om welke reden dan ook geen gebruik meer wilt maken van Mijn Lable Care, dan dient u hiervoor contact op te nemen met de desbetreffende zorgorganisatie.
In dit geval dient u contact op te nemen met de desbetreffende zorgorganisatie. Zij kunnen dit wijzigingsverzoek dan bij ons indienen.
Dit komt door Android (en kan ook in Google Chrome voorkomen). Google Translate vertaalt automatisch de tekst op de website. Lable Care heeft de instellingen op Nederlands staan, ondanks de instellingen vertaalt Google de website naar het Engels en vervolgens weer naar Nederlands. Hierdoor ontstaan er vreemde woorden. Dit kan opgelost worden door het automatisch vertalen uit te zetten in de instellingen van de webbrowser. Het is geen probleem dat specifiek bij Mijn Lable Care hoort, dit zou ook op andere websites kunnen voorkomen.
Vertaling uitschakelen
Lable heeft de toegang tot de clientgegevens van de zorgorganisaties optimaal beveiligd. Alleen door het gebruik van de installatie van certificaten kunnen we garanderen dat niemand anders dan bevoegden de data kan benaderen. Uw certificaat is uw digitale handtekening.
Heeft u gekeken of de e-mail niet in uw spam-folder is terecht gekomen? Indien de mail in uw spamfolder/ongewenste mail staat, dan dient u hem te verplaatsen naar de inbox. Anders ziet u geen bijlage. Neem even contact met ons op als u geen mail van ons heeft ontvangen, dan kunnen we nagaan of het mailadres correct in ons systeem staat.
We kunnen u een nieuwe brief toesturen. Een verzoek hiervoor kunt u doen door te reageren op onze e-mail of te mailen naar ondersteuning@lablecare.nl. Vermeld hierbij duidelijk uw adresgegevens dan kunnen wij deze verifiëren met onze gegevens.
U kunt en mag op meerdere apparaten gebruik maken van Mijn Lable Care. U dient dan echter wel op elk apparaat afzonderlijk het certificaat te installeren. Het certificaat is echter wel persoonsgebonden en het is niet toegestaan om het certificaat en de inloggegevens met anderen te delen.
Nee, als u een ander woonadres of IP-adres krijgt dan kunt u gebruik blijven maken van het certificaat dat op uw apparaat geïnstalleerd is.
Iedereen die toegang tot een zorgdossier in Mijn Lable Care wil, heeft een eigen account nodig. Hiervoor dient contact opgenomen te worden met de desbetreffende zorgorganisatie. De zorgorganisatie bepaalt of een (tweede) account mogelijk is.